Šodien apmeklēju bankas filiāli, lai apmaksātu vīramātes rēķinus. Ieejot telpā, pie iekšējā bankomāta mani apstādināja kāda gados vecā sieviete, kura, satraukusies un nedroši grozot rokās bankas karti, lūdza man palīdzību.
Sievietei bija karte bez wi-fi funkcijas, un viņai bija jāievieto tā bankomātā, lai izņemtu naudu. Kad viņa mēģināja vēlreiz, bankomāts paņēma karti un “norija” to, neatdodot atpakaļ, tāpēc nebija iespēju turpināt izvēles.
Es aicināju sievieti neuztraukties un apsolīju atrast konsultantu, kas palīdzēs atrisināt situāciju. Piegāju pie kases un paskaidroju meitenei-operatorei, ka bankomātā ir iestrēgusi citas klientes karte, un lūdzu viņai to izņemt.
Operators, kurš pienāca pie sievietes, paskaidroja, ka bankomāts, iespējams, “norija” karti tāpēc, ka trīs reizes tika ievadīta nepareiza parole vai karte tika ievietota nepareizi.
Es apstājos netālu, lai noskaidrotu, kā varētu atgūt karti saviem spēkiem.
Šķir otru lapu, lai uzzinātu, kā atgūt savu karti….
Tevi noteikti interesēs
- 5 lietas, ko dara pieredzējušu kaķu audzētāji, lai kaķi mazāk mestu spalvu un mājoklis būtu tīrāks
- Likumsargi atgādina: aukstajā laikā auto dzinēju nedrīkst darbināt ilgāk par noteikto laiku – par to var sodīt
- Vasarnīcā Olainē atradu melnu somu — atverot to, smaids man bija garantēts
- Neatdod nevienam šajā dienā uguni: tautas ticējumi 5. novembrim – ko drīkst un nedrīkst darīt
- Spāniete par Latviju: ”Jūsu mājas nav domātas dzīvošanai, bet gan kam citam”
- Dabas vērotāji nevar vienoties vai ziema būs barga vai tomēr kā pavasaris: meteorologs atklāj kas būs








