Šodien apmeklēju bankas filiāli, lai apmaksātu vīramātes rēķinus. Ieejot telpā, pie iekšējā bankomāta mani apstādināja kāda gados vecā sieviete, kura, satraukusies un nedroši grozot rokās bankas karti, lūdza man palīdzību.
Sievietei bija karte bez wi-fi funkcijas, un viņai bija jāievieto tā bankomātā, lai izņemtu naudu. Kad viņa mēģināja vēlreiz, bankomāts paņēma karti un “norija” to, neatdodot atpakaļ, tāpēc nebija iespēju turpināt izvēles.
Es aicināju sievieti neuztraukties un apsolīju atrast konsultantu, kas palīdzēs atrisināt situāciju. Piegāju pie kases un paskaidroju meitenei-operatorei, ka bankomātā ir iestrēgusi citas klientes karte, un lūdzu viņai to izņemt.
Operators, kurš pienāca pie sievietes, paskaidroja, ka bankomāts, iespējams, “norija” karti tāpēc, ka trīs reizes tika ievadīta nepareiza parole vai karte tika ievietota nepareizi.
Es apstājos netālu, lai noskaidrotu, kā varētu atgūt karti saviem spēkiem.
Šķir otru lapu, lai uzzinātu, kā atgūt savu karti….
Tevi noteikti interesēs
- Trīs Zodiaka zīmes, kuras gada noslēgumā piedzīvos lielāko transformāciju: astrologu skatījums
- Mana vīramāte pa kluso “aizņēmās” no mūsu makiem, uzskatot to par īres maksu – kā mēs atrisinājām šo situāciju
- Večuks pie veikala ”Depo” man katru dienu dāvināja margrietiņu- vēlāk piebrauca limuzīns un šoferis man pasniedza dīvainu paciņu
- Maija jau plānoja apprecēties, bet nejauši uzzināja, ar ko nodarbojas viņas draugs; kāds bija risinājums un pieredze no notikušā
- Neparasti gardi Jaungada salāti “Madonna” tikai 5 minūtēs — recepte tiem, kas novērtē laiku un garšu
- Kā pareizi pavadīt 31. decembri, lai 2026.gads būtu izdevies: rituāli, zīmes un tradīcijas











