Šodien apmeklēju bankas filiāli, lai apmaksātu vīramātes rēķinus. Ieejot telpā, pie iekšējā bankomāta mani apstādināja kāda gados vecā sieviete, kura, satraukusies un nedroši grozot rokās bankas karti, lūdza man palīdzību.
Sievietei bija karte bez wi-fi funkcijas, un viņai bija jāievieto tā bankomātā, lai izņemtu naudu. Kad viņa mēģināja vēlreiz, bankomāts paņēma karti un “norija” to, neatdodot atpakaļ, tāpēc nebija iespēju turpināt izvēles.
Es aicināju sievieti neuztraukties un apsolīju atrast konsultantu, kas palīdzēs atrisināt situāciju. Piegāju pie kases un paskaidroju meitenei-operatorei, ka bankomātā ir iestrēgusi citas klientes karte, un lūdzu viņai to izņemt.
Operators, kurš pienāca pie sievietes, paskaidroja, ka bankomāts, iespējams, “norija” karti tāpēc, ka trīs reizes tika ievadīta nepareiza parole vai karte tika ievietota nepareizi.
Es apstājos netālu, lai noskaidrotu, kā varētu atgūt karti saviem spēkiem.
Šķir otru lapu, lai uzzinātu, kā atgūt savu karti….
Tevi noteikti interesēs
- Sirmo māti bērni pameta, pat uz izvadīšanu neatnāca, bet, kad tika nolasīts testaments, nezināja ko darītby Rinalds Bergmanis
- Ilze no Talsu lielveikala ”pa kluso” man atklāja dažādas viltības, kuras pārdevēji izmanto visos veikalosby Sandra Vīgante
- “Automašīnu īpašniekiem jāsagādā “skrāpīši”!”: meteorologs Toms Bricis paziņo, kad būs pirmā nakts, kad kārtīgi piesalsby Laura Andersone
- ”ASV šis ir vienkārši neiespējami” amerikānis pastāstīja, kas viņu pārsteidza Latvijā, kad viņš šeit ieradāsby Sandra Vīgante
- Manai mammai piedzima bērns 53 gadu vecumā — tagad viņa vēlas, lai es viņu audzinuby Rinalds Zembergs
- Krāpniekiem jauna shēma: viņi vairs nezvana, bet naudu ”pa taisno” noskaita no jūsu kartes – noskaidrosim kāby Sandra Vīgante